Project
What we did
DesignProject management
Production
Installation
Fulfilment
When
2017 and ongoing
Het ontwikkelen en uitbreiden van een merk beleving is een continu proces. Merkenbaar ontwikkelde voor Tabac Fragrances in samenwerking met het brand marketing team van Mäurer & Wirtz de eerste 3-d merkideniteit. De merkidentiteit was de basis voor het shop in shop programma van Tabac Fragrances, welke gekenmerkt wordt door modulaire eigenschappen, functioneel, high-end en beantwoordt aan alle specifieke wensen van het merk Tabac, Hudsons Bay’s vereisten, de barbiers en bezoekers. Een unieke winkel, een barbershop waar de bezoekers een klassieke scheerbeurt kunnen ontvangen, met alle promotie van het merk gevat in deze totaal beleving.
De introductie van het shop in shop concept van Tabac, was in één van de eerste Hudsons Bay’s filialen in Nederland. De Tabac Barbershops zijn gevestigd in Maastricht en Breda, welke de wereldwijde primeur hebben voor de marketing campagne ‘The Barbershop Stories’ die doorontwikkeld zijn naar een lokale en permanente barbershop in deze unieke warenhuizen. Hier wordt de bezoeker verwend met een klassiek scheerbeurt en voorzien van advies. Merkenbaar ontwikkelde de winnende combinatie van product en merk beleving welke uniek in zijn soort is, onderscheidend in de wereld van warenhuizen.