Project
What we did
ConceptDesign
Production
Engineering
Project management
Storage
When
2017 and ongoing
De introductie van Johnny Doodle op één van de grootste consumenten beurzen in Nederland was er 1 om je vingers bij af te likken. Het eigenwijze, creatieve en self made merk bekend om zijn rijke chocolade en fudge collectie pakte zijn introductie groots aan met een ware chocolade fabriek. In opdracht van The Chocolate Factory ontwikkelde het team van Merkenbaar ruim 60m2 merk beleving, een echte Johnny Factory en dé eye catcher van de Huishoudbeurs in de RAI in Amsterdam.
In samenwerking met Johnny Doodle en Bebr-Agency (grafische vormgeving), ontwikkelde onze studio een concept die het verhaal vertelt van Johnny. Van het productieproces, de winkel, het fairtrade proces, men deelde letterlijk chocolade uit aan de lopende band. Ook de door Merkenbaar ontwikkelde en rijk gedecoreerde activatie was een echte aandachtstrekker waarbij elke bezoeker de kop van jut heeft mogen raken. Een activatie welke met recht een doorslaand succes was.
“Dé eyectacher op de Huishoudbeurs in Amsterdam, maar ook op de ISM in Keulen, was wel de Johnny Doodle brand experience. Echte materialen, echte smaken alle zintuigen prikkelen en voorzien van een unieke activatie, deze stand heeft elke bezoeker gezien!”