Project
What we did
Design, ConceptEngineering, Project management
Production, Installation
Fulfillment, Storage
When
No matter when, just ask!
Op een van de grootste luchthavens van Europa met bijna 70 miljoen passagiers per jaar is er voor ieder merk ruimte om te adverteren, merken te introduceren en merken te laten beleven. Diverse promotionele ruimtes op unieke plaatsen waar men gericht kan adverteren en bezoekers kan bereiken maken dit tot een unieke locatie met onder andere in Lounge 1 een unieke plek met meer dan een miljoen passanten per maand. Dé kans om producten of merken te laten beleven, zintuigen te prikkelen en herinneringen te creëren bij die bezoekers. Een pop up promotie op Amsterdam Schiphol Airport begint mede bij Merkenbaar.
Merkenbaar heeft als “preferred supplier” van Amsterdam Schiphol Airport de kennis in huis om merken te begeleiden en concepten te ontwikkelen die te realiseren zijn binnen de guidelines van de luchthaven en Projecten te installeren achter de douane en in de terminals. Wij kennen de deadlines en planning van een strakke maand durende promotie waarin we samen met de klant het juiste concept samen stellen, de fulfillment organiseren en weten we de partners te vinden als het gaat om de promotionele invulling. In de afgelopen jaren ontwikkelden en realiseerden wij pop up concepten voor Swatch, BE Agency, Aircommerce, NUON en Daniel Wellington.
We found ourselves a trustworthy partner who understands our brand DNA and are willing to deliver beyond expectations.
K. Risch, manager Tabac Benelux,
pop up Amsterdam Schiphol Airport
pop up Amsterdam Schiphol Airport
In samenwerking met Mäurer & Wirtz, Tabac Fragnances en Aircommerce, luchthaven promoties, ontwikkelde het team van Merkenbaar van schets tot realisatie een uniek concept achter de douane in Lounge 1. Gedurende de maand mei werd elk bezoeker gratis getrimd of geschoren door een team van barbiers, werden er testers uitgedeeld en producten verkocht op een locatie met meer dan een miljoen passanten. Het ongekende succes van deze promotie, met al zijn uitdagingen, werd deze bekroond met 2 nominaties op de TFWA in Cannes in de categroie ‘ Specialty concept of the year’ en ‘Marketing Campaign of the year.’