Project
What we did
StrategyConcept
Design
Graphic design
Cloud based video management
Productie
Projectmanagement
When
2020 - now
Voor de Schiphol Group optimaliseerden wij de customer journey met de ontwikkeling van een nieuwe concept met de Sanitzing Service zones. Een uniek ontwikkelde experience waar de reiziger zich onder andere door middel van UVC zijn of haar paspoort kan reinigen maar ook de handen alvorens aan de reis te beginnen. Het concept is een turn key Merkenbaar project waarin we van design tot en met graphic design en cloud based software content management elk onderdeel hebben ontwikkeld om dit project tot een succes te volbrengen.
Het project overtrof in de uitwerking en ook het gebruik alle verwachtingen en is door het zeer kwalitatieve resultaat uitgegroeid tot een permanentere toevoeging aan de luchthaven.
De unieke vorm maakt deze Sanitzing zones voor elke Schiphol bezoeker toegankelijk en met diverse functies optimaal benut. Van (UVC) host locatie tot familie hot spot, van rolstoel toegankelijk tot bagage afzetplekken en unieke kids zone. Op elk moment van de dag en nacht uniek op zichzelf verlicht. Optimale communicatie gebeurd over activiteiten en campagnes gebeurd door het signage systeem en is voor de luchthaven op elk moment aan te passen per screen door middel van het unieke cloud based video management systeem.
Het concept is door de directie en op Koninklijk niveau ontvangen en met complimenten overladen.