Project
What we did
DesignProject management
Engineering
Production
Installation
When
Juni 2018
De campagne “Greetings from Amsterdam” werd door Merkenbaar doorvertaald naar een live setting, een echte Swatch pop-up experience. Op deze pop-up kon men het speciaal ontwikkelde en typische Amsterdamse horloge aanschaffen bij een bezoek in Lounge 1 op Schiphol Airport. Het horloge ontwerp is letterlijk naar een live setting vertaald en verder doorontwikkeld inclusief een activatie . Dit alles in samenwerking met BE-Agency. De typische fiets gaf een prachtig resultaat met interactie met de bezoeker!
Als Preferred Supplier van Amsterdam Schiphol Airport is Merkenbaar een vaste partner in de ontwikkeling van brandspaces en pop-up shops en pop-up activaties. Ons project management team is op de hoogte van de veiligheidseisen, materialisaties en routing omtrent de uitvoering en installaties. Daarnaast is ons team voorzien van Schiphol geautoriseerde passen om ook achter de douane werkzaamheden te mogen verrichten of te begeleiden.