Project
What we did
Concept & strategyDesign & technical design
Projectmanagement
Production
Installation
Concepting incentives
When
Januari 2020 en 2022
De introductie van de nieuwe visuele identiteit van Bol.com was tevens de start van ontwikkeling van een nieuw live communicatie concept voor Bol.com in 2020. Een modulaire en circulaire brand experience die op verschillende locaties direct geïmplementeerd kunnen worden en zorgdragen voor een ideale setting voor de verschillende divisies binnen Bol.com en zorgdragen voor een consistente merk presentatie. Niet alleen draagt de kwalitatieve uitvoering in materialen bij aan het merk, maar tevens aan de langdurige bruikbaarheid en snelle implementatie.
Op de Webwinkel Vakdagen op de Jaarbeurs in Utrecht werd in januari 2020 de grootste stand gerealiseerd van Bol.com en met veel succes! De onderscheidende brand experience was naast het MKB congres en onder andere Emerece Live te zien op het ‘leading digital commerce’ event. De stand, met zo veel details en rijk aan de bekende stijl iconen, was op de grootste digitale beurs een ware eye catcher waarbij 'Samen ondernemen is Samen groeien' tot zijn beeldend recht kwam. Van strategie en brand experience concept en design tot en met de realisatie een turn key productie van Merkenbaar.